Tuesday, March 10, 2009

elakkan diri dr memakan itu..

skarang nie aku bkan nk jatohkan periuk nasi orang.. tp niela kebenaran.. ikot korang la nak caye or x.. tp ku memang cite betol..
nk dijadikan cite, kt kwsn uma aku nie memang byk sgt kedai mkn, termasuk la kdai mak aku sndiri.. tp aku bkn nk cite pasal kdai aku tp kdai yg berdekatan.. kdai mkan nie memang famous kat kwsan sini.. memang susah nk tgk x de orang mkan kt situ.. walaupun kdainye sgt la hodoh.. tp org memang suke mkn kat situ.. mgkin pd org2 mkann ye sdp.. ape yg aku nk sampaikan kt sini, kdai 2 memang kotor gile.. family n pekeje mak aku memang boikot abes, n lgsg da x penah mkn kat situ.. cube korang bygkan, tukang msk ye endon, goreng ayam kt blkg, n kat sbelah kdai ye 2 ade kdai runcit.. jd memang byk la kekotoran yg ade dr sampah2 yg kdai runcit 2 buang.. adela la dkat 10 beg sampah n sampah ye 2, mak oi tekeluar2 sey dr beg nyer.. ye punye busuk jangan cite la.. n sure korang da dpt bygkan camane lalat2 yg gemok2 2 berterbangn bebas kt udara,n untuk korang nyer information lalat2 2 sume hinggap kat ayam2 yg digoreng td.. law aku amek gamba nie sure korang boleh muntah darah punyerla.. bkn 2 jerk, dinding2 n lantai2 kdai 2 punyerla berlendir cam setahun x cuci.. eeeiii.. memang geli.. so korang hati2 la bile pilih tmpat mkan.. lg 1, aym golek kat tepi jalan 2, dowang simpan dowang punye troli msk ayam 2 kat belakang kdai mamak dkat2 ngan kdai aku gak.. ape yg aku boleh simpulkan kat sini, bile mlm kucing dtg n tido kat situ.. bkan setakat tido jerk, mereka juga melepaskan segala sisa2 toksik dowang kat situ, then tutup dengan debu yg ade kat situ.. bsknye bile si penjual 2 dtg, ye terus ltak ayam kt tempat pemanggang n mulakan proses membakar ayam.. ape jd pd najis td??? lu pk la sendiri pe yg lu da mkan... hahaha

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home