Sunday, April 26, 2009

bende aneh kat uma aku

aku konpius la skarang nie..
semalam cousin aku n anak2 ye dtg uma aku.. nak dijadikan cite semalam dowang tido kat uma aku.. downg tdo kat hall ramai2 sebab bilik 2 panas sgt.. aku pown join dowang tp aku tdo kat kusyen.. tapi yg peliknye bile aku bangun aku ade kat sebelah dowang atas tilam.. wallahualam sebab aku memng langsung x pasan bile masenye aku bangun n tdo kat bwh.. cousin aku ag sedap.. ye tanye mak aku "cik ati watpe kat bwah meje smlam?? " ye nampak cam mak aku ngah stay kat bwah meje.. tapi ngadap belakang.. ye nak tegor malas plus takot pown ye, so ye truskan peniduran.. tp masalahnye mak aku x de pown g dpan smalam n sesape pown x de g dpan..pelik sey.. tolong jawabkan 2 sape......... beberape ari lpas pown same.. aku lepak cc, so mak aku sowang kat uma.. ye nga solat then ye ckap ade nampak aku pakai tuala msuk toilet.. pas solat ye panggil2 aku x jawab.. then ye kol aku baru ye tawu aku kat cc.. so 2 sape........... akak aku plak msuk bilik aku carik tudung nak pakai n tibe2 ye dgr bunyi yang pelik.. aku pown x tawu camane nak bunyikan.. meremang bulu rome ye.. 2 kali lak 2.. then trus panggil mak aku... sape ar 2... makhluk apakah itu..........

Labels:

1 Comments:

Blogger Belajar Bisnes Online said...

jangan pandang..
aauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

June 5, 2009 at 6:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home